Esitystoiminta on keskeytetty osana koronarajoitustoimia. Mikäli sinulla on lippu kyseisen ajankohdan esitykseen, lue toimintaohjeet uutisesta.

Turun Kaupunginteatteri on keskeyttänyt esitystoiminnan 3.12.–26.3. väliseltä ajalta osana koronarajoitustoimia. Keskeytyspäätöksen pohjana on Varsinais-Suomen koronakoordinaatioryhmän antama suositus ja Aluehallintoviranomaisen päätös. 

Kysy siskoilta -esityksen ensi-ilta peruuntuu ja yleisöä pyydetään siirtämään lippunsa 26.3. jälkeen oleviin näytöksiin lipunvaihtolomakkeella

Jos sinulla on lippu peruttuihin esityksiin, toimi näin: 

Voit vaihtaa esitysliput kevään myöhempiin näytöksiin tai vuoden voimassa olevaan lahjakorttiin tai pyytää lippurahat takaisin. Kerro, miten haluat toimia täyttämällä valitsemasi lomake. Lomaketta ei tarvitse täyttää toistamiseen, jos olet tehnyt sen jo ennen sähköpostiisi tullutta peruutusohjetta. Jos sinulla on liput useampaan esitykseen, voit täyttää kaikkien peruttavien lippujen tiedot yhdelle lomakkeelle.

Jos haluat siirron myöhempään näytökseen, täytä LIPUNVAIHTOLOMAKE >> 

Näytöspäivän vaihto myöhempään koskee Nokia, Kysy siskoilta, Töivrih - hirviöT ja Kiviä taskussa -esityksiä. Esitystä ei voi vaihtaa toiseen, vain näytöspäivän. Emme voi valitettavasti taata vastaavia katsomopaikkoja. Kevään liput kohdistetaan tietylle katsomoriville, paikkanumerot eivät ole voimassa. Jos olet jättänyt teatterille yhteystietosi, voit odottaa teatterin yhteydenottoa uusista päivistä.

Jos haluat vaihtaa liput lahjakorttiin tai haluat rahapalautuksen, täytä PERUUTUSLOMAKE >> 

Vaihtamalla lippusi lahjakorttiin tuet teatterin toimintaa. Lahjakortti on voimassa vuoden ajan.  

Huomioithan, että teatteri ei palauta toimitus- tai palvelumaksuja. Tyky-maksutavoilla maksetuista lipuista ei palauteta rahaa, vaan liput voi vaihtaa kevään esityksiin tai lahjakorttiin. 

Palvelussa viivettä 

Teatteri tiedottaa kaikkia yhteystietonsa jättäneitä lipun ostajia peruutuksesta sähköpostitse ja toivoo, että asiakkaat käyttäisivät sähköisiä lomakkeita puhelinruuhkan välttämiseksi. Lomakkeet käsitellään saapumisjärjestyksessä.  

Koska lippujen vaihto koskee tuhansia asiakkaita, toivomme asiakkailta kärsivällisyyttä viesteihin vastaamisessa. Pahoittelemme ikävää tilannetta ja viivettä palvelussa. Kaikki teatterilippujen vaihdot käsitellään teatterin omassa myyntipalvelussa. 

Teatterin myyntipalvelu palvelee arkisin klo 9–16 välillä numerossa 02 262 0030 ja osoitteessa kaupunginteatteri.myynti@turku.fi. Teatteritalon lippukassa on avoinna esityskatkon aikana ma-pe klo 10-17.

Ryhmäasiakkaiden lippujen peruutus 

Ryhmäasiakkaita ja teatterin asiamiehiä pyydetään olemaan yhteydessä myyntipalveluun.  

02 262 0030 / kaupunginteatteri.myynti@turku.fi (ma-pe klo 9–16) 

Umpeutuvat lahjakortit 

Jos sinulla on lahjakortti, jonka voimassaolo päättyy esityskatkon aikana, sen voimassaolo pidennetään automaattisesti 31.5.2021 asti ja voit tehdä lippuhankintasi kevään aikana. Lahjakortin alkuperäisen voimassaolon umpeuduttua lahjakortti käy maksuvälineenä vain teatterin lippumyymälässä. 

 

Kiitos maltista meille kaikille ikävässä tilanteessa. Valoa ja terveyttä loppuvuoteen!