Esityksen peruuntuessa

Näytäntö peruuntuu vain ylivoimaisen esteen sattuessa. Lipun ostaneet saavat tekstiviestin, sähköpostin tai soiton peruutuksesta riippuen siitä, mitä yhteystietoja he ovat antaneet lipunmyyntiin ja milloin peruutus tapahtuu. Peruutukset koskevat myös väliaikatarjoiluja ja teatteri-illallisia.

Ensisijaisesti ostetut liput vaihdetaan toiseen esitykseen, mutta erityistilanteissa neuvottelemme myös muista vaihtoehdoista. Teatteri ei korvaa muita kuluja, kuten Lippupisteen palvelumaksuja.

Peruutettujen esitysten lippujen vaihto

Liput voi vaihtaa toiseen esityspäivään myyntipalvelun numerossa 02 262 0030 ma-pe klo 9-16. Vaihto onnistuu myös teatteritalon Lippiksellä tai siinä lippu.fi-myyntipisteeseessä, josta olet liput lunastanut (ei koske R-Kioskeja). Peruutetun esityksen lipunvaihtoa voi pyytää myös lipunvaihtolomakkeella. Jos lippujen vaihtaminen ei tule kyseeseen, täytä rahanpalautuslomake. Tyhy-maksuvälineillä maksetuista lipuista ei palauteta rahaa, vaan liput tulee vaihtaa toiseen näytökseen.

Kevään 2020 peruutettujen esitysten lippujen vaihto

Turun Kaupunginteatterin kaikki kevään 2020 esitykset on peruutettu koronavirusepidemian leviämisen ehkäisemiseksi.

Teatteri lähettää kaikille lipun ostaneille sähköpostin, johon vastaamalla asiakas voi kertoa, haluaako vaihtaa lippunsa vuoden voimassa olevaan lahjakorttiin, myöhempään näytökseen vai haluaako rahan takaisin. Palvelumaksuja ei palauteta. Jos olet jo lähettänyt sähköpostia myyntipalveluun tai täyttänyt palautuslomakkeen, ei uutta yhteydenottoa tarvita. Pyynnöt lippujen vaihdosta ja palautuksista kevään peruutettujen esitysten osalta tulee tehdä 29.5. mennessä.

Seuraa teatterin ajantasaista tiedotusta keväästä.